- otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
- opracowanie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości,
- bieżący zapis dokumentów w księdze handlowej oraz rejestrach podatku od towarów i usług,
- przygotowywanie miesięcznych rozliczeń podatku dochodowego CIT, podatku od towarów i usług VAT,
- zakładanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny,
- przeprowadzanie uzgodnień sald należności i zobowiązań,
- zamknięcie roku obrotowego, sporządzenie sprawozdania finansowego – w tym: Bilansu, Rachunku Zysków i Strat oraz Informacji Dodatkowej,
- sporządzanie zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu CIT-8, PIT-36 i PIT-36 L
- pomoc przy formułowaniu uchwał,
- udzielanie wyjaśnień oraz reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym, ZUS.
|