- prowadzenie akt osobowych pracowników i wymaganych ewidencji pracowniczych;
- przygotowywanie zgłoszeń do ubezpieczenie w ZUS osób zatrudnionych,
- sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, a także w ramach umów cywilnoprawnych
- przygotowywanie i obliczenie miesięcznych zestawień zaliczek na podatek dochodowy z tytułu wypłaconych wynagrodzeń,
- bieżące wyliczanie miesięcznych składek oraz sporządzanie deklaracji ZUS i przesyłanie ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie oraz dostarczanie do Urzędów Skarbowych rocznej deklarcji PIT-4R
- sporządzanie na koniec roku kalendarzowego: rocznej informacji dotyczących składek ZUS, rocznych kart wynagrodzeń pracowników, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy - deklaracje PIT-11, PIT-40.
|